Правила надання послуг

Правила проведення ремонту в сервісі.

Сервісний центр надає наступні послуги:

1.Діагностика:

  • обстеження технічного стану приладу виконується напротязі 1-3 робочих днів, вартість діагностики технічного стану приладу - 100 грн (якщо клієнт відмовляється від подальшого ремонту);
  • термінове обстеженні приладу проводиться напротязі 1 дня, а його вартість становить 200 грн; слід зауважити, що термін проведення ремонту не залежить від тривалості обстеження.

Діагностика приладів (у разі складності пристрою) може проводитися більше 3 робочих днів зі згоди замовника.

Термін “діагностика” включає:

  • обстеження приладу на відповідність вимогам експлуатації, а також перевірка наявності несправностей і видача замовнику заключення у письмовому вигляді (але не акту) щодо стану приладу; вартість акту щодо технічного стану та наявності несправностей приладу (без подальшого ремонту) - 400 грн;
  • перевірку стану акумуляторної батареї за допомогою профілюючих приладів;
  • оцінку вартості ремонту - перед тим, як проводити ремонтні роботи, майстер оцінює приблизний об’єм робіт і визначає орієнтовану вартість ремонту, після чого погоджує це з замовником та починає ремонтні роботи;
  • пошук деталей у разі їх відсутності на складі, звернення до виробника запчастин (за умови, що виробник входить до офіційного переліку брендів).
Замовник оплачує діагностику у разі відмови від подальшого ремонту.
2. Прийом приладів для проведення ремонтних робіт.

Сервіс оформляє офіційне замовлення з указанням відомостей про замовника, виробника і моделі приладу. Також до цього документу вносять заводський номер, комплектацію, занотовують основні ознаки несправності (зі слів замовника). Перед прийомом приладу у ремонт майстер проводить його огляд, щоб виявити потертості, подряпини, тріщини, забруднення, потрапляння вологи до пристрою. Окрім цього, спеціаліст перевіряє, вмикається прилад чи ні (тільки у разі, якщо це не пошкодить пристрій і не вплине на його подальшу працездатність).

При прийомі приладу у ремонт мультимедійні карти пам’яті (ММК) віддаються замовнику (окрім випадків, коли несправність пов’язана з ММК). Сервіс не несе відповідальності за випадково залишені ММК у приладі. Перед початком виконання ремонтних робіт замовник повинен перевірити правильність даних, внесених у квитанцію (номер телефону, стан приладу і його комплектацію).

3. Термін виконання ремонтних та інших платних робіт.

Термін виконання ремонту відповідає узгодженому з замовником терміну, але не більше 50 робочих днів. Якщо отримання необхідної запчастини затримується, ремонт може бути продовжений (при умові згоди з замовником). Якщо замовник відмовляється від продовження терміну ремонту, він повинен написати фіксовану заяву (в усній або письмовій формі), дата якої відповідає даті відмови.

4. Порядок виконання ремонту та інших послуг.

Ремонтні роботи виконуються тільки після згоди з замовником, включаючи згоду замовника з орієнтованою вартістю ремонту. На прохання замовника терміновий ремонт може бути виконаний напротязі 1 години (якщо для цього є технічні можливості). У такому разі у вартість ремонту додається доплата за терміновість. З відома замовника всі діагностичні та ремонтні роботи проводяться без його участі. Діагностику та ремонт в сервісному центрі виконують професійні інженери за допомогою спеціальних інструментів, пристроїв та вимірювальних приладів. Всі діагностичні та ремонтні роботи виконуються згідно з документацією сервісного центру.

Майстер визначає реальну несправність і її причину. При знаходженні додаткових несправностей, які не заявлені замовником, ремонт приладу зупиняють, повідомляють про дану ситуацію замовника та погоджують з ним подальші дії та термін виконання ремонтних робіт.

При проведенні необхідних ремонтних робіт, які можуть призвести до втрати даних та налаштувань, подальший ремонт проводиться без погодження з замовником, а сервісний центр не несе відповідальності за втрату даних і налаштувань приладу. Якщо у сервісному центрі немає необхідних запчастин і замовити їх на території України неможливо, майстер має право відмовити замовнику у ремонті.

5. Гарантійний ремонт приладів.

Для гарантійного ремонту у сервісний центр приймаються лише ті прилади, які раніше підлягали ремонту у сервісі і вийшли з ладу в період, вказаний у гарантійному талоні. Закон України «Про захист прав споживачів», а також встановлені вимоги виробника приладу являються підставою для прийому пристроїв на гарантійні ремонт і обслуговування у сервісному центрі. Замовник повинен в обов’язковому порядку надати гарантійний талон на прилад при здачі пристрою в ремонт.

Офіційна заява замовника, оформлена відповідним чином, є підтвердженням його відмови від продовження терміну гарантійного ремонту (14 днів) (згідно з п. 9 ст. 8 ЗУ “Про захист прав споживачів”). Якщо замовник не надає відповідну заяву, ремонт автоматично може бути продовжений на термін більше 14 днів.

6. Ремонт приладів, які були пошкоджені при попередньому некваліфікованому ремонті, а також в результаті механічних пошкоджень та потрапляння вологи і рідини. Якщо під час гарантійного ремонту майстер виявив спроби попереднього некваліфікованого ремонту або несправності, причиною яких стала неправильна експлуатація приладу замовником, сервісний центр має право зняти прилад з гарантійного обслуговування (згідно Постанови Кабінету міністрів №506 від 11 квітня 2002 р.). Ремонт вищеописаних приладів виконується на платній основі з оформленням замовником відповідної заяви, але сервісний центр не гарантує в таких випадках повне відновлення працездатності приладу. Якщо працездатність приладу була відновлена, сервісний центр видає гарантію на проведені ремонтні роботи.

7. Розрахунок за ремонтні роботи та інші послуги, надані сервісним центром. Якщо орієнтована вартість ремонту приладу сягає 200 грн і менше, сервісний центр не узгоджує вартість надання послуг з замовником. У випадках, коли вартість ремонтних робіт становить більше 200 грн, проведення ремонту призупиняють і повідомляють про дану ситуацію замовника (в телефонному режимі згідно вказаних у заяві або квитанції контактних даних), узгоджують з ним вартість ремонту і тільки після цього продовжують його проведення.

Якщо замовник відмовляється від проведення подальших ремонтних робіт, він оплачує 100 грн за діагностику та інші послуги, які були проведені для виявлення несправності приладу та її причини. Якщо ремонт неможливий через відсутність необхідних запчастин в сервісі, замовник не оплачує діагностику та інші супутні послуги.

8. Видача приладів замовнику.

Видача відремонтованих в сервісному центрі приладів виконується тільки після оплати виконаних ремонтних робіт та використаних запчастин.

Гарантійні зобов’язання сервісного центру на проведені ремонтні роботи та замінені запчастини тривають 1-12 місяців з дня видачі приладу замовнику. Якість та фірма виробника прилада впливає на термін післяремонтної гарантії.

Якщо ремонт приладу виконувався згідно з гарантійними зобов’язаннями виробника, сервісний центр не видає післяремонтну гарантію.Якщо замовник втрачає квитанцію, яка є підставою для видачі приладу, видача пристрою проводиться на основі паспорту замовника (дані у паспорті мають відповідати даним замовника у квитанції). Якщо замовник хоче достроково повернути прилад з ремонту (тобто раніше дати, яка вказана у квитанції як “Орієнтовний термін завершення ремонту”), він має заповнити відповідний бланк.

Разом з приладом замовнику видається квитанція з результатами огляду і тестування приладу, вартістю ремонту та указаним видом послуг.

9. Порядок та термін зберігання приладів.

Під час перебування приладу в сервісному центрі останній несе відповідальність за його збереження. Якщо замовник віддає у ремонт до сервісного центру прилади з акумуляторними батареями, а також прилади, несправні в результаті механічних пошкоджень і потрапляння вологи і рідин, сервісний центр не несе відповідальності за збереження приладу. Після закінчення ремонту гарантійне зберігання приладу у сервісі триває до 6 місяців. Якщо прилад зберігається у сервісному центрі більше 6 місяців, за збереження нараховується пеня, яка становить 1% від вартості ремонту (але не менше 5 грн) за кожен день зберігання. Прилад може зберігатися в сервісному центрі до моменту, коли його оцінена вартість буде дорівнювати сумі заборгованості замовника перед сервісом. Після цього прилад продається, а отримані кошти отримую сервісний центр. Отримана сума компенсує витрати сервісу на ремонт і зберігання приладу. Якщо замовник відмовляється від ремонту, прилад зберігається в сервісі напротязі 4 місяців та після оповіщення замовника утилізується.

10. Пересилання приладу в сервісний центр здійснюється сервісом Нової пошти (відділення 74, м. Київ, тел. 0999059499, 0969636356, 0639235699, ПІБ — Шеремета) за умови, якщо прилад важить 5 кг і менше, а його габарити не перевищують 150 см у сумі всіх сторін. Якщо прилад перевищує вказані параметри, його доставляють за адресою м. Київ, вул. Костянтинівська 73, тел. 0999059499, 0969636356, 0639235699, Сервісний центр.

© Ремонт всей бытовой техники

Пожалуйста, оставьте Ваш номер телефона и мы Вам перезвоним

Отправить

Пожалуйста, оставьте Ваш номер телефона и мы Вам перезвоним

Отправить
Ваша заявка отправлена! Скоро мы с Вами свяжемся.
Закрыть